русский 050-881-7217

רואה חשבון בחיפה

חיפה היא בירת מחוז הצפון והעיר השלישית בגודלה בישראל במספר התושבים. ככזו, פועלים בה גם הרבה מאוד עסקים הזקוקים למשרדי רואי חשבון בחיפה. הקריות המקיפות את העיר גם הן שוקקות פעילות עסקית וכל אחד מהעסקים זקוק לרואה חשבון.

חיפה היא בירת מחוז הצפון והעיר השלישית בגודלה בישראל במספר התושבים. ככזו, פועלים בה גם הרבה מאוד עסקים הזקוקים למשרדי רואי חשבון בחיפה. הקריות המקיפות את העיר גם הן שוקקות פעילות עסקית וכל אחד מהעסקים זקוק לרואה חשבון.

משרד רואה חשבון EA&CO CPA נותן גם שירותים לעסקים קטנים, בינוניים או גדולים. המשרד יתאים עבורך רואה חשבון, שישמח לתת לך שירות גם בהתקשרות און-ליין וגם מעת-לעת ועל-פי הצורך בפגישה פרונטלית בחללי עבודה משותפים.

 

 

איך פותחים עסק בחיפה?

 

מבין משרדי רואי חשבון בחיפה שתבחר כמייצג שלך, ייעץ לך תחילה איזה עסק כדאי לפתוח בנקודת הזמן הנוכחית: עוסק פטור, עוסק מורשה או חברה בע"מ.

 

את ההחלטה תוכל לקבל לאחר שרואה החשבון יבחן עבורך את הטבות המס להן אתה זכאי, יערוך לך תכנון מס והוא אף עשוי לעזור לך, אם תרצה, לבנות תוכנית עסקית. בנוסף, יש משרדי רואי חשבון בחיפה שיוכלו לתת לך מענה בנושאים ניהוליים נוספים שיתרמו לעסק שלך.

 

אמנם, יש יזמים שירצו ויוכלו לפתוח עסק בעצמם בפנייה אישית למס הכנסה, ביטוח לאומי ומע"מ, אך ליווי של משרדי רואי חשבון בחיפה, הבקיאים בפרוצדורה ובנהלים יעשו את זה בשבילך במקצועיות רבה יותר. כשמדובר בחברה בע"מ, ההקמה מחייבת מינוי של רואה חשבון, חיצוני לחברה, שיערוך בהמשך ביקורת ויאשר את המאזנים. כמו כן, נדרשת חתימת רואה חשבון על הדוחות הכספיים והמאזן של החברה וכן מתן חוות דעת על מצבו הפיננסי העסק (תקן ביקורת 73 של לשכת רואי החשבון בישראל). חברות ותאגידים הנעזרים בשירותיו של רואה חשבון ייהנו מליווי צמוד, החל מתהליך ההקמה, דרך רישום החברה ברשם החברות ובהמשך גם בכל הנוגע להנהלת חשבונות כפולה.

 

פתיחת עסק מחייבת רישום ברשויות המס – מס הכנסה, ביטוח לאומי ומע"מ. משרדי רואי חשבון בחיפה ידאגו שהמייצג שלך יגיע לסניפי הרשויות ויערוך עבורך את הרישום. לחילופין, אם תבחר לפתוח עסק לבד ללא רואה חשבון, להלן הכתובות של סניפי רשויות המס:

  • מס הכנסה: רחוב פל-ים 15, חיפה.
  • מע"מ: שדרות הפל"ים 20, קריית הממשלה, בניין א', חיפה.
  • ביטוח לאומי: שדרות הפל"ים 8, חיפה.

זכרו. כאשר שירותי הנהלת החשבונות של העסק שלכם מפוקחים על ידי רואה חשבון בחיפה, תוכלו להיות בטוחים שיש מי ששומר על האינטרסים שלכם, מגן עליכם מפני תביעות, פיגורים, קנסות וסנקציות.

 

 

מה תפקידו של רואה החשבון?

 

כאמור, כל עסק מחויב בהנהלת חשבונות שתתנהל על-פי חוק. משרדי רואי חשבון בחיפה אשר מעסיקים מנהלי חשבונות בכירים, יפקחו על העבודה השוטפת במהלך שנת המס ויגישו את הדוחות הנדרשים בתום שנת המס.

 

הנהלת חשבונות חד-צידית:

 

הנהלת חשבונות פשוטה יחסית המיועדת לעסקים קטנים, בה מנהלים רישום של התקבולים והתשלומים לפי חשבוניות מס או קבלות. רואה חשבון בחיפה ינחה אותך כיצד לבצע את הרישום בשוטף בפנקסים או בתוכנות ייעודיות המאושרות על-ידי מס הכנסה.

 

הנהלת חשבונות כפולה (דו-צידית):

 

הנהלת חשבונות מורכבת יותר המחייבת חברות בע"מ ותאגידים וליווי של רואה חשבון בחיפה. בהנהלת חשבונות כפולה כל פעולה נרשמת פעמיים – כל ההכנסות וההוצאות אל מול התחייבויות או נכסים. כמו כן, ניהול של כרטיסי הלקוחות, ספקים, עובדים והתאמות בנקים, כרטיסי אשראי, קופה, מלאי, המחאות עתידיות ולמעשה מעקב ורישום אחרי כל הפעולות הפיננסיות של העסק. רואה חשבון ינהל את הנושא מקרוב שכן לכל פעולה או אי ביצוע של רישום מדויק יש השלכות והשפעות על חשבונות החברה. לנושא זה מומלץ לשכור שירות של אחד ממשרדי רואי חשבון בחיפה שלו ניסיון מוכח עם חברות בע"מ ותאגידים.

 

ייצוג מול רשויות המס:

 

רואה החשבון ידווח לרשויות אחת לחודש או חודשיים (תלוי בעסק) על ההכנסות, יבצע עבורך את התשלום השוטף והמקדמות ויעקוב שהם נקלטו. בנוסף, רואה חשבון בחיפה ייצג את העסק כשיידרש לעריכת ביקורת ומתן חוות דעת. צריך לזכור שחוות הדעת של רואה חשבון למעשה מאשרת שהנהלת החשבונות לחברה בע"מ נעשתה על-פי כללי החשבונאות המקובלים.

 

דוח שנתי:

 

בתום שנת מס כל עסק נדרש להגיש דוח שנתי. במשרדי רואי חשבון בחיפה ישמחו לצייד אותך ברשימה המפרטת מה יש לכלול בדוח השנתי – הכנסות והוצאות. רואה החשבון יסייע לך באיסוף המסמכים הרלוונטיים, הפקת הדוח והגשתו לרשויות המס.

 

הצהרת הון:

 

כל עסק בתחילת דרכו מחויב להגיש הצהרת הון ראשונה, בה מצוינים כל הנכסים, הרכוש וההתחייבויות של בעל העסק, בן/בת הזוג וילדיו שטרם מלאו להם 18 שנים. מדובר במסמך חשוב ביותר, שמילוי שגוי שלו עלול לסבך את בעל העסק בהמשך. ליווי של משרדי רואי חשבון בחיפה שייבחנו שכל הסעיפים מולאו כנדרש יגן על בעל העסק מהסתבכות עתידית. את הצהרת ההון שנייה וגם את הבאות אחריה, תידרש למלא אחת לשש או שבע שנים. במידה ויתגלו פערים בין הצהרות ההון, רואה החשבון יהיה זה שייצג אותך מול הרשויות יסביר וינמק את הפערים, או לחילופין יגיש בשמך בקשה לתקן. ללא ליווי של אחד ממשרדי רואי חשבון בחיפה, הסיכוי שתוכל לעשות זאת בעצמך מבלי להיות חשוף לתביעות, ביקורת או סגירת העסק, הוא נמוך.

 

חשבות שכר והפקת תלושי שכר לעובדים:

 

משרדי רואי חשבון בחיפה המעסיקים מנהלי חשבונות בכירים, יטפלו עבורך בחישוב תלושי השכר, הפקת טופס 106 ודיווח לרשויות בטופס 126. רואה חשבון בחיפה יקפיד שכל התשלומים, ההטבות והאפשרויות להנחות במס ימוצו.

 

תיאום מס והחזר מס לעצמאים ושכירים:

 

משרדי רואי חשבון בחיפה יבחנו עבור השכיר או העצמאי אם הייתה גבייה עודפת של מס בשנת המס החולפת, בגינה הוא זכאי להחזר מס. רואה חשבון בחיפה גם יידע לבדוק אם אתה זכאי לנקודות זיכוי במס בעקבות שינוי בסטטוס משפחתי או שינוי כתובת מגורים לאזור בו יש הטבות מס.

 

 

הנהלת חשבונות בחיפה במיקור חוץ

 

עצמאים המתגוררים בחיפה או הקריות, יכולים ליהנות משירותי הנהלת חשבונות במיקור חוץ על-ידי משרדי רואי חשבון בחיפה, שילוו אותם בפעילותם העסקית. רואה החשבון לא בהכרח חייב להיות חלק מהחברה או העסק, אלא להגיע מאחד ממשרדי רואי חשבון בחיפה ולתת לך שירות מלא גם באונליין או בפגישות על פי צורך ועניין. מומלץ לבחור במשרדי רואי חשבון בחיפה שמכירים עסקים בסדר גודל של העסק שלך, כך שתוכל להפיק את המקסימום מהשירות ומהידע שלהם.

שתפו ב
1