בכוחם של שירותים אלו לסייע לבעלי עסקים קטנים בניהול כספיהם והבטחת העמידה בחוקי המס. בין שאתם מנהלים עסק גדול ובין שאתם בעלי עסק קטן, העמידה בכל הדרישות של רשויות המס בישראל הינה קריטית הן למען הימנעות מביצוע דבר עבירה, אך יותר מכך – למען התנהלות פיננסית נכונה הלוקחת בחשבון כל היבט והיבט. זהו בדיוק השירות אותו חרטנו על דגלנו במשרד רואי חשבון אדגר אגייב.
היתרונות של שימוש בשירותי הנהלת חשבונות לעסקים קטנים
לא אחת לקוחות מתעניינים תוהים איתנו על קנקנו של שירות זה. האם באמת ישנו צורך בשכירת שירותי ראיית חשבון במיקור חוץ לעסק קטן? או שמא הדבר יכול להתבצע על-ידי בעל או בעלת העסק? להלן מספר יתרונות חשובים אותם כדאי להכיר:
חיסכון בזמן ומשאבים
מיקור חוץ של משימות הנהלת חשבונות לשירות מקצועי מפנה לבעלי עסקים קטנים להתמקד בהיבטים אחרים של ניהול העסק שלהם.
דיוק
מנהלי חשבונות הם אנשי מקצוע מיומנים אשר מנוסים בתיעוד העסקאות הפיננסיות המורכבות ויכולים לסייע ולהבטיח שהרשומות הפיננסיות מדויקות ועדכניות.
חיסכון במס
מנהלי חשבונות יכולים לעזור לבעל עסק קטן לנצל ניכויי מס וזיכויים שהם אולי לא מודעים להם, שעלולים להביא לחיסכון משמעותי במיסים. יצוין כי מנהלי חשבונות במיקור חוץ לרוב יפעלו מטעמו של משרד ראיית חשבון, כך שכל מערכות המידע שלובות אלו באלו.
קבלת החלטות טובה יותר
אנחנו לרגע לא מפקפקים בשיקול דעתכם העסקי. אך על ידי הפקת דו"חות כספיים ומידע פיננסי הנשען על מסמכים חשבונאיים שוטפים, משרדנו יכול לעזור לבעלי עסקים קטנים לקבל החלטות מושכלות יותר צעדיהם הנוכחיים והעתידיים. תיעוד פיננסי מדויק לאורכה של הפעילות השוטפת, מאפשר לנו להגיע למסקנות ותובנות משמעותיות לבית העסק.
עמידה בתקנות החוק
שירות הנה"ח לעסקים קטנים יכול לסייע לבעלי ובעלות העסק להבטיח עמידה בתקנות פיננסיות שונות, הימנעות מקנסות ולעתים אף מנקיטת צעדים חריפים יותר.
כיצד לבחור שירות הנה"ח לעסק קטן?
בחיפושכם אחר שירותי הנהלת חשבונות עבור עסק קטן, הרי שישנם מספר גורמים אותם כדאי לקחת בחשבון:
ניסיון
כל בית עסק ובכל היקף, מביא עמו צרכים הייחודיים לו ומצריך פתרונות הייחודיים לו. חיוני כי בעלי ובעלות עסקים יחפשו אחר נותני שירות מנוסים ומיומנים בעבודה עם עסקים קטנים. במשרד רו"ח אדגר אגייב אנו מתפעלים אגפים המיועדים באופן פרטני להיקפי פעילות משתנים לרבות הנה"ח לעוסק פטור והנה"ח לעוסק מורשה האופייניים לפעילותם של עסקים קטנים.
בדקו את השירותים שהעסק מספק
הנהלת חשבונות שוטפת, תשלום לספקים, גביית תשלומים מלקוחות, הכנת דו"חות כספיים, תכנון מס ועמידה בדרישות, תקצוב וייעוץ פיננסי. מומלץ לבחון יחד עם משרד רואי החשבון עמו אתם באים בהתקשרות, אם הוא אכן מספק את המענה המקיף לכל צורכיכם. בנושא זה, אנו מזמינים אתכם להתייעץ עמנו, ואנו נכווין ונדייק אתכם את צורכיכם.
מוניטין
בדקו את המוניטין של ספק השירות על ידי בדיקת ביקורות מקוונות, המלצות ובקשת הפניות. חפשו נותן שירות עם מוניטין חיובי.
תקשורת
ודאו שספק השירות שאתם בוחרים זמין לתקשורת שוטפת ומגיב לצרכים שלכם. ניתן להתרשם מכך כבר משיחת ההיכרות הראשונה. במשרדנו, אנו דוגלים בקיום קו תקשורת פתוח ומהיר בין לקוחותינו לבין האגפים השונים לרבות אגף שירותי הנהלת החשבונות. כל שאלה, כל התלבטות והתייעצות זוכה לאוזן קשבת ומענה מהיר של עד 24 שעות מרגע פתיחת הקריאה.
אדגר אגייב: משרד רואי חשבון מקצועי להנהלת חשבונות לעסק קטן (ולעסקים שרוצים לגדול!)
אם אתם מחפשים שירות הנהלת חשבונות לעסקים קטנים שמתאים לצרכיכם, אנו במשרד רו"ח אדגר אגייב נשמח לעמוד לשירותכם. משרדנו מספק מגוון שירותים מותאמים אישית לעסקים מכל הסוגים, תוך עמידה בדרישות של רשויות המס. החל מפתיחת עסק ועד לניהול שוטף של הפן הפיננסי של עסקים, משרדנו מלווה עסקים קטנים לאורך כל הדרך. לנוחיות לקוחותינו אפליקציה חדשנית המאפשרת קבלת שירות הנהלת חשבונות מקוון, וכן מקורות מידע השמורים ללקוחות המשרד ובהם ניתן ללמוד ולהכיר מגוון רחב של מושגי בסיס ותהליכים בתחום העסקי בכלל והחשבונאי בפרט.