בחיפושכם אחר מנהלת חשבונות לעסק, אשר תעניק מענה מקצועי ויסודי – אנחנו במשרד רואי חשבון אדגר אגייב נשמח לעמוד לשירותכם. משרד רו״ח אדגר אגייב מספק מגוון שירותי חשבונאות לעסקים, תוך מתן שירות המותאם באופן אישי לאופי פעילות בית העסק ולצרכיו.
תפקיד מנהלת החשבונות
בשכירת שירותיה של מנהלת חשבונות לעסק ובכל היקף פעילות, הרי שמטרתנו היא להבטיח כי כל הפעולות הפיננסיות והתיעוד החשבונאי הנדר, יטופל על-ידי אנשי מקצוע מיומנים. מתפקידה של מחלקת הנהלת החשבונות היא לאפשר ניהול יעיל של כלל כספי החברה / בית העסק, ותוך שיקוף מלא אל מול הרשויות. מבין תפקידי מחלקת הנהלת החשבונות ניתן למנות:
- ניהול רישומים פיננסיים ומעקב אחר כל העסקאות הפיננסיות.
- רישום עסקאות וסיווג מידע פיננסי לקבוצות כמו הכנסות, הוצאות, נכסים והתחייבויות שונות.
- יצירה והגשה של דוחות מס תוך הקפדה על מילוי כל הפרטים התואמים את האמור בחוקים והכללים המוכתבים על-פי חוק ומטעם הרשויות הרלוונטיות.
- דיווחים: יצירת מאזנים, דוחות רווח והפסד ודו"חות תזרים מזומנים המעניקים תמונה מקיפה של המצב הפיננסי של החברה / בית העסק.
- הכנה לביקורות פיננסיות על ידי הבטחת נכונות הרישומים הפיננסיים והגשת ניירת תומכת לפי הצורך.
- בחלק מבתי העסק, מחלקת הנהלת החשבונות אמונה גם על מתן שירותי גבייה מלקוחות וכן על תשלום שוטף לספקים.
אני בעל/ת עסק קטן, האם חלה עלי חובה לקבל שירות שכזה?
חשוב לציין כי בחיפושכם אחר מנהלת חשבונות לעסק, אינכם מחויבים לעשות זאת בכפוף לחוק מסוים; ומדובר בשירות שמטרתו לייעל את פעילותו הפיננסית של העסק ויתרה מזאת – להפחית את העומס המוטל על בעל/ת העסק. כבעלי ובעלות עסק, מומלץ שנאציל סמכויות ושנפחית מעלינו עומסים, כל שכן בנושאים עמם יש לנו היכרות חלקית בלבד. בעלי עסקים רבים, מנוסים ככל שיהיו, עודם אינם בקיאים בתחיקות ובתקנות הנדרשות על-ידי הרשויות, זאת בהשוואה לאיש או אשת מקצוע העוסקים בענף החשבונאי מדי יום ויום ושמחזיקים בהסמכה וההשכלה הנדרשת.
הנהלת חשבונות מקצועית היא ערובה למעקב סדיר ומדויק אחר ההכנסות וההוצאות של בית העסק, שיקוף ההכנסות וההוצאות ותשלום המיסים במועדם אל מול רשויות המס בישראל, ניהול ספרי החשבונות באופן מדויק ובכפוף להנחיות.
אדגר אגייב: משרד רואי חשבון מקצועי
משרד רו"ח אדגר אגייב מעניק שירותים חשבונאיים פיננסיים לעסקים בכל היקף, מעוסקים פטורים ומורשים, דרך חברות בע"מ ועד לעמותות. אם אתם מעוניינים בשירותיה של מנהלת חשבונות לעסק, משרדנו מתפעל אגפים שונים המוקצים להיקפי פעילות שונים, ובכך מעניקים שירות המותאם באופן המדויק ביותר לצרכי הלקוח/ה. משרדנו מעניק את שירותיו מזה למעלה מ-10 שנים. במרוצת הזמן, בנינו מעטפת שירות 360 המותאמת אישית לכל לקוח ועסק ובזמינות מלאה.
אצלנו אתם יכולים ליהנות משירות רו"ח פנים מול פנים, או לבחור בקבלת שירות מקוון אשר נועד לקצר את זמני ההמתנה ולאפשר זמינות גבוהה ומלאה בכל עת. שירותינו המקוונים מגובים באפליקציה חדשנית וכן בלומדה המקנה לכל לקוחותינו את האפשרות לרכוש ידע חשוב ובסיסי בנושאים חשבונאיים ענפים.
אוזן קשבת וזמינות מלאה
בחיפושכם אחר שירותי הנהלת חשבונות במיקור חוץ, מטרתנו היא להבטיח שתיהנו מראש שקט, ומזמן המוקצה כולו לשקידה על יעדיו של העסק וצמיחתו. עם תחילת עבודתנו המשותפת, תוצמד לבית העסק מנהלת חשבונות אישית אשר תהא זמינה לכל שאלה והתייעצות. אנו מקפידים על מתן מענה מקצועי לכל שאלה עד 24 שעות לכל היותר.
זקוקים לשירותי ראיית חשבון או הנה"ח? פנו אלינו בכל עת
במשרד רו"ח אדגר אגייב תיהנו ממגוון מסלולי ניהול חשבונות במחירים נוחים במיוחד. לאורך השנים ליווינו ואנו מלווים מאות עסקים מתחילת דרכם, ואנו נשמח לספק גם לכם שירות מותאם אישית. אתם מוזמנים לפנות אלינו לקבלת ייעוץ מקצועי ראשוני ללא עלות או התחייבות, זאת על מנת שתוכלו לקבל את כל המידע הנחוץ על השירותים שלנו, וכן כדי שאנו גם נוכל להכיר אתכם. לנוחיותכם, באתרנו ניתן לקבל מידע נוסף, ולקרוא על מגוון השירותים המסופקים מטעם המשרד. נשמח להפנותכם למושגי יסוד בחשבונאות, עמוד אותו אנו מטפחים מעת לעת עם מאמרי מידע שונים. למידע נוסף, צרו עמנו קשר טלפוני או השאירו פניה באתר.