русский 050-881-7217

רואה חשבון בתל-אביב

העיר תל אביב היא מוקד עסקי פורה, בה פועלים אלפי עסקים במגוון תחומים וכל עסק זקוק לליווי של רואה חשבון בתל אביב. רואה חשבון בתל אביב מלווה את העסק בניהול הפיננסי השוטף, מפקח על הנהלת החשבונות ובתום שנת המס להפיק דוחות ולהגיש אותם לרשויות.

העיר תל אביב היא מוקד עסקי פורה, בה פועלים אלפי עסקים במגוון תחומים וכל עסק זקוק לליווי של רואה חשבון בתל אביב. רואה חשבון בתל אביב מלווה את העסק בניהול הפיננסי השוטף, מפקח על הנהלת החשבונות ובתום שנת המס להפיק דוחות ולהגיש אותם לרשויות.

הסטטיסטיקה מראה שכל שנה כ- 80% מהעסקים החדשים נסגרים אחרי שנת פעילות אחת. רואי חשבון תל אביב יפרשו בפניך את כל המידע הדרוש לניהול של העסק וייעצו לך בנבכי החוק. זכור. רואי חשבון תל אביב שייעצו לך בתחילת הדרך, יכולים לעשות את ההבדל בין עסק שייסגר לעסק שיצליח.

 

 

מתי כדאי לשכור שירותים של רואה חשבון בתל אביב?

 

מומלץ להיפגש עם רואה חשבון תל אביב לפני שמתקבלת ההחלטה לפתוח עסק. זאת משום שעל כל אחד מסוגי העסקים בישראל מוטלות חובות שיש להן השלכות פיננסיות ועסקיות שהיזם צריך להיות מודע אליהן, את המידע המלא ימצא אצל רואי חשבון תל אביב. בפנייה לרואי חשבון תל אביב תקבל ייעוץ מקיף הכולל, בין היתר: חקר שוק ומתחרים, בניית תוכנית עסקית, מציאת מקורות מימון, תכנון מס, תמחור ועוד. ברגע שתקבל תמונה מלאה, הסיכוי שתקבל החלטה מושכלת שתוביל את העסק שלך להצלחה יעלה. רואי חשבון תל אביב שתיעזר בשירותיהם יתנו לך מענה ופתרונות גם למצבים של אי ודאות, יעדכנו אותך בשינויים בחוק ועוד.

ההכשרה של רואה חשבון בתל אביב היא ארוכה וכרוכה בעמידה במבחן של לשכת רואי החשבון בישראל. רואי חשבון תל אביב הם אנשי מקצוע שעוברים גם השתלמויות ומתעדכנים במגמות בשוק והם יוכלו לסייע לך לנווט את העסק להצלחה. ההמלצה לפנות לשירותי רואה חשבון תל אביב ממי שבקיא בסוג העסק שלך ובהיקף הפעילות שלו.

 

 

איך פותחים עסק בראשון לציון?

 

כל עסק צריך תחילה לפתוח תיקים ברשויות המס: מס הכנסה, מע"מ, ביטוח לאומי. היזם יכול לפתוח עוסק פטור או עוסק מורשה באופן עצמאי, אך ליווי של רואה חשבון תל אביב יבטיח שהתהליך ייעשה במקצועיות ותוך זמן קצר. כשמדובר בחברה בע"מ או תאגיד, החוק מחייב לשכור שירותים של רואה חשבון תל אביב, חיצוני לחברה, בין היתר משום שהנהלת חשבונות לעסקים אלה מורכבת יותר ויש צורך בעריכת ביקורת וקבלת חוות דעת של רואה חשבון תל אביב על מצבו הפיננסי של העסק.

אם בחרת לפתוח את העסק לבד ולא להיעזר בשירותים של רואה חשבון בתל אביב, להלן הכתובות של סניפי רשויות המס:

  • מס הכנסה: דרך מנחם בגין 125, תל אביב – יפו. רחוב י.ל. פרץ 3, תל אביב – יפו.
  • ביטוח לאומי: רחוב יצחק שדה 17, תל אביב – יפו.
  • מע"מ: רחוב המסגר 14, תל אביב – יפו. רחוב השלושה 2, תל אביב – יפו.

 

 

המלצות לפני פתיחת עסק

 

  • פתיחת חשבון בנק: הפרידו בין חשבון הבנק הפרטי לחשבון בנק של העסק. רואה חשבון בתל אביב יוכל לסייע לכם בניהול תזרים המזומנים והפקת דוחות כספיים מדויקים כאשר ההכנסות וההוצאות שלכם מופרדים מאלה של הבית. בהמשך יוכל רואה חשבון תל אביב לייעץ לך בנושא קבלת אשראי בנקאי לעסק.
  • ניהול הכנסות והוצאות: חל איסור לנהל חשבונות בגיליונות אקסל. התייעצו עם רואה חשבון בתל אביב לגבי הפקת פנקסי חשבוניות וקבלות, או לחילופין לגבי תוכנה לניהול חשבונות המאושרת על-ידי מס הכנסה.
  • תמחור: יש שיטות שונות לתמחור של מוצרים ו/או שירותים בעסק. רואה חשבון תל אביב יוכל לעזור לך לבדוק בתחילת הדרך כיצד לעשות זאת נכון, כדי שתגבה את הסכום שיוביל את העסק שלך לרווחים. משרדי רואי חשבון תל אביב יוכלו גם לעזור לך בתמחור כשתרצה לפתח מוצר חדש.
  • שיווק ופרסום: יש ערוצים שונים לשיווק ופרסום העסק. רואה חשבון תל אביב, שלו ניסיון גם בליווי עסקים, יוכל לפרוש בפניך את האפשרויות הטובות ביותר לעסק שלך.
  • כוח אדם ומיקור חוץ: ברבים מהעסקים הקטנים בעל העסק אחראי על ניהול העסק בכל ההיבטים. בעזרת התייעצות עם רואה חשבון בתל אביב תוכל לבדוק מה כדאי או מומלץ להעביר למיקור חוץ וכיצד לחזק את היכולות והכישורים הניהוליים שלך.

רואי חשבון תל אביב רבים נותנים אף הם שירותים במיקור חוץ לעסקים בהתאם לסוג הליווי הדרוש לכל עסק.

 

 

מה כוללים שירותי הנהלת חשבונות ורואה חשבון בתל אביב?

 

כל עסק מחויב בהנהלת חשבונות מקצועית, אך יש הבדלים בדרישות החוק בין סוגי העסקים בהתאם לגודלם והיקף הפעילות שלהם. בפירמת רו"ח EA&CO נתאים עבורך רואה חשבון בתל אביב ושירותי הנהלת חשבונות שיתנו לך מענה ופתרונות מקיפים.

 

ניהול ספרים

 

יש מספר ספרים אותם יש לנהל בהתאם לסוג העסק שלך לפי דרישה של מס הכנסה ומע"מ. כדי לדעת איזה מהספרים רלוונטיים לעסק שלך, מומלץ להתייעץ עם רואה חשבון תל אביב. בין הספרים השכיחים:

 

ספר תשלומים ותקבולים

 

בו ירשמו כל ההכנסות וההוצאות של העסק (מזומן, המחאות, העברות בנקאיות, תשלום באפליקציות ועוד) על בסיס חשבונית מס וקבלות.

במידה ומדובר בחברה בע"מ או תאגיד, ניהול הספרים יעשה בשיטה של הנהלת חשבונות כפולה.

 

ספר קופה

 

בו יתועדו כל הפעולות של הכנסת מזומן או המחאות והוצאת מזומן עם תאריך. ברוב העסקים יעשה התיעוד באופן אוטומטי בקופה רושמת. התייעצו עם רואה חשבון בתל אביב כיצד נכון לכם לנהל ספר קופה ביעילות.

 

ספר מלאי

 

תיעוד של ניהול המלאי של העסק הכולל רישום של המלאי בתחילת שנת המס, רישום של כניסה ויציאת מלאי וכן ספירת מלאי בתום שנת המס. למלאי יש השלכות מיסוי, לכן התייעצות עם רואה חשבון תל אביב עשויה לעזור לכם להימנע ממלאים גדולים מדי.

 

ספר הזמנות

 

בו יתועדו מסמכים המעידים על מספר ההזמנה, תיאור של המוצר או השירות שהוזמנו, תאריך קבלת ההזמנה ועוד. ספר ההזמנות הוא אחד הכלים היעילים למעקב את הזמנות והצלבה עם מידע ביצוע תשלום.

 

ייצוג מול רשויות המס

 

רואה חשבון תל אביב שתבחר בו יהיה זה שידווח לרשויות המס אחת לחודש או חודשיים על הכנסות העסק, יעקוב אחר תשלום המקדמות ויגיש את הדוח השנתי, ביקורת וחוות הדעת בתום שנת המס.

 

הצהרת הון

 

משרדי רואי חשבון תל אביב יסייעו לבעל העסק למלא הצהרת הון כנדרש על-פי חוק בשנה הראשונה להקמת העסק וגם בשנים הבאות (אחת לשש או שבע שנים).

 

החזר מס ותיאום מס

 

חישוב המס לשכירים ועצמאים הוא שנתי ונעשה מראש. משום שלעתים חל שינוי בסטטוס שלך כעובד (לא עבדת שנה מלאה, חופשת לידה, אבטלה וכו'), אם אתה גם שכיר וגם עצמאי, אם חל שינוי במצב המשפחתי או אם עבדת בשני מקומות כשכיר, משרדי רואי חשבון תל אביב יבדקו את זכאותך לקבלת החזר מס וילווה אותך עד לקבלתו.

 

חשבות שכר

 

משרדי רואי חשבון תל אביב יפקחו על חישוב המשכורות של העובדים, ינפיקו את תלושי השכר ויוודאו שנוכו המיסים כחוק וגם שנוצלו כל הטבות המס.

שתפו ב