רואה חשבון במרכז

משרדנו היושב בפתח תקווה, מעניק את שירותיו לעסקים קטנים ובינוניים, חברות, תאגידים, מלכ"רים ועמותות בכל אזור מרכז הארץ, ומהווה קורת גג אחת לכל היבטיו הפיננסיים של בית העסק.

user-line
calendar-line
רואה חשבון במרכז

למעלה מעשור שמשרד רוא"ח אדגר אגייב מספק שירותי ראיית חשבון ופתרונות פיננסיים משלימים לרבות הנהלת חשבונות וחשבות שכר, לעסקים קטנים וגדולים כאחד. החל מהקמת משרדנו ועד היום, המשרד דוגל במתן שירות מקצועי אישי, ובמסגרתו לכל לקוח ולקוחה מוצמד איש / אשת מקצוע המכירים את בית העסק, את פעילותו ויעדיו.

אנשי ונשות צוות מובילים בתחומם

מטרתו ומטרתה של כל בעל ובעלת עסק היא לנהל את הארגון או החברה ולהצעידם קדימה אל עבר יעדים ופסגות חדשים. על מנת שנוכל להבטיח ראש שקט ואת היכולת של לקוחותינו להתפנות לעיסוקים החשובים באמת, אנו מעסיקים במשרדנו את טובי רואי ורואות החשבון, מנהלי ומנהלות חשבונות, מומחים לייעוץ מס וחשבות שכר.

שאיפתנו להבטיח שירות חשבונאי ברמה גבוהה מקבלת את ביטויה בזמינות מלאה לכל שאלה, ביכולתם של אנשי ונשות המקצוע מטעם משרדנו ליצור קשר עם הלקוחות ולהציף כל סוגיה העולה, ייזום שיחות חתך תקופתיות, וכן סיוע בגדילת העסק, התפתחותו ושיפור התנהלותו הפיננסית.

מכלול שירותים חשבונאיים תחת קורת גג אחת

בחיפושכם אחר רואה חשבון במרכז הארץ, הרי שנשמח להוות עבורכם כמוקד לפתרון עבור כל בעיה וסוגיה העומדת בפניכם.

ייצוג מול הרשויות

ייצוג בית העסק אל מול רשויות המס: משרדי המע"מ, מס הכנסה וכן המוסד לביטוח לאומי. שירות זה נערך באופן שוטף וחודשי, כאשר המטרה היא לא רק לייצר קו תקשורת הולם המשקף את הכנסותיו של העסק ושעונה על כל הנדרש בחוק, אלא גם לבצע הערכות תקופתיות באשר לגובה תשלום המס.

תכנון תשלומי מס

ומן הייצוג אל מול רשויות המס, נרצה להעניק מעט יותר התייחסות אל נושא התכנון המקדים. כחלק מן השירות האישי הניתן על-ידי משרד רוא"ח במרכז אדגר אגייב, אנו פועלים באופן תקופתי לייזום שיחות אל מול כל לקוח ולקוחה, גדולים וקטנים כאחד. מטרת ייזום השיחה, היא לבחון את הכנסות והוצאות העסק, ולבדוק אם ישנו צורך בשינוי תשלומי המס, אם ישנן נסיבות המאפשרות להקל בגובה התשלום ולהבטיח שיקוף מלא למען התנהלות פיננסית תקינה ובריאה.

ביקורת דו"חות כספיים

כל חברה וכל מלכ"ר מחויבים על-פי החוק, בביקורת שנתית של רואה חשבון מוסמך על הדו"חות הכספיים. למשרד רואה חשבון אדגר אגייב ניסיון רב ועשיר במתן חוות דעת בכפוף לתקני הביקורת הנהוגים במדינת ישראל, וזאת כדי לשקף באופן מדויק את הסטטוס של בית העסק אל מול הגורמים הנדרשים לכך.

שירותים תקופתיים משלימים

הגשת דו"ח שנתי או בשמו הנוסף טופס 1301. דו"ח הנדרש אחת לשנה בעבור משרדי מס הכנסה, ויעדו הוא לשקף באופן מוחלט את פעילותו הפיננסית של בית העסק בשנת המס הקודמת. לצד זאת, למשרד ניסיון רב בהכנת והגשת הצהרת הון המוגשת אף היא למשרדי מס הכנסה, ושמטרתה היא להעניק לרשויות המס סטטוס מדויק של מצב ההון של הנישום.

שירותי הנהלת חשבונות כפולה

תחיקותיה של מדינת ישראל מונות שורה של עסקים שונים המחויבים בשיטת החשבונאות הכפולה. בתי עסק הרשומים כחברות בע"מ הם דוגמה שגורה לכך, וכן עסקים שונים שמחזורי עסקיהם עונים על קריטריונים המצוינים באופן מפורט בחוק. לרשות משרד רואי חשבון במרכז אדגר אגייב, הון אנושי מקצועי ומיומן המספק שירותי הנהלת חשבונות כפולה; שירות זה, נחשב למורכב יותר, ומצריך לא אחת בקיאות גבוהה וכן היכרות מעמיקה עם התקנות ההוראות הכתובות בחוק.

שירותים משלימים

לצדם של שירותים דוגמת אלו, משרדנו מתכבד להציע ללקוחותיו שורה של אלמנטים משלימים הנדרשים לעסקים וותיקים וחדשים כאחד. החל משירותי ייעוץ עסקי, דרך גיוס משקיעים ועד להכנת והגשת בקשה לקבלת הלוואה בערבות המדינה. אנו מסייעים בהקמת עסק בכל היקף, מעוסק פטור, דרך עוסק מורשה ועד לחברה בע"מ.

רואה חשבון שמבין את בית העסק

תחום ראיית החשבון מתאפיין לא אחת במוניטין של ענף קר ומחושב. מן הצד האחד, הרי שלא ניתן להכחיש כי יש בכך מן האמת, אולם מן הצד השני, אל לרואה החשבון להיות מרוחק מבית העסק ומהבנת יעדיו ופעילותו השוטפת. פעילות חשבונאית נכונה ובריאה מוכרחה להסתמך על יחסי עומק שוטפים. מן העבר האחד, רואה החשבון המספק מענה לכל סוגיה ואתגר העולים בהקשרו של הניהול

הפיננסי השוטף. ומן העבר השני, לקוח או לקוחה היודעים כי באפשרותם לפנות ולהתייעץ עם נותנ/ת השירות בכל נושא ונושא. היכרות מעמיקה עם בית העק ופעילותו, הם הבסיס האיתן שלנו לניהול פיננסי חכם, יעיל ומותאם אישית.

בחיפושכם אחר רואה חשבון במרכז התייעצו עמנו

משרדנו זמין עבורכם ועבורכן בכל שאלה והתייעצות. ניתן לשלוח לנו הודעה בוואטסאפ, ליצור קשר טלפוני ישיר או להשאיר פניה באתר, ואנו נעשה את מירב המאמצים לשוב אליכם בהקדם האפשרי.