רואה חשבון בקיסריה

העיר קיסריה נושאת היסטוריה מפוארת והיום היא אחת הערים היפות השוכנת לחוף הים התיכון. תושבי העיר נמנים על שכבה סוציואקונומית גבוהה, כאשר רבים מהם בעלי עסקים, עצמאיים ועצמאיות שזקוקים לליווי מקצועי של רואה חשבון בקיסריה ולשירותי הנהלת חשבונות במיקור חוץ.

user-line
calendar-line
blogImage.imageAlt

איך פותחים עסק בקיסריה?

הדבר הראשון שכל עסק חדש צריך לעשות הוא לפתוח תיק ברשויות המס. ההמלצה שלנו להתייעץ קודם עם רואה חשבון בקיסריה כדי להבין את המשמעויות של סוגי העסקים המוכרים בישראל. רואה חשבון בקיסריה יבדוק איתך מה מהות העסק, מה יהיו המוצרים ו/או השירותים, יבחן את ההיתכנות הכלכלית ואם יש צורך בגיוס מימון. כמו כן, רואה חשבון בקיסריה יוכל לסייע לך בבניית תוכנית עסקית ויערוך עבורך תכנון מס עתידי.

כשכל הנתונים יהיו פרושים לפני רואה חשבון מקיסריה, הוא יסביר איזה עסק כדאי להקים כעת: עוסק פטור, עוסק מורשה ואולי חברה בע"מ. במקרה שתחליט לפתוח חברה בע"מ, החוק מחייב שיהיה לך רואה חשבון בקיסריה, שיהיה זה שיערוך את הביקורת, יחתום על המאזנים ועל חוות דעת פיננסית. כל בעל עסק יכול לגשת בעצמו ולפתוח תיק ברשויות המס. לחילופין, ניתן למנות רואה חשבון בקיסריה כמייצג שלך שיעשה זאת במקומך ואף ילווה אותך במהלך השנה בכל מה שיידרש.

מה תפקידו של רואה חשבון בקיסריה?

רואה חשבון בקיסריה הוא זה שיוודא שהעסק מנוהל על-פי חוק, יפקח על עבודת הנהלת החשבונות והתשלומים למס הכנסה, מע"מ והביטוח הלאומי. יש עסקים שיבחרו לקחת רואה חשבון בקיסריה שיסכם עבורם את שנת המס בלבד, בעוד אחרים יבחרו בו כמי שייצג וילווה אותם במהלך כל השנה בכל היבט של העסק:

פתיחת עסק וייצוג מול רשויות המס: רואה חשבון בקיסריה יפתח עבורך את תיק העסק ברשויות המס, יעביר את המסמכים הדרושים ויהיה זה שעביר את תשלומי המס ו/או המקדמות. דוח שנתי: רואה חשבון בקיסריה ירכז בתום שנת המס את כל נתוני הנהלת החשבונות - הכנסות והוצאות העסק, לטובת הכנת דוח שנתי. את הדוח יגיש רואה חשבון בקיסריה לרשויות לקביעת גובה המס לתשלום או ההחזר לו העסק זכאי.

הנהלת חשבונות כפולה (דו-צידית): בשונה מעוסק פטור ועוסק מורשה, הנדרשים להנהלת חשבונות פשוטה, חברה מע"מ מחויבת בהנהלת חשבונות כפולה. רואה חשבון בקיסריה יוודא שאכן כל פעולה נרשמת פעמיים - הכנסות והוצאות מול נכסים והתחייבויות, כמו גם על ניהול כרטיס לקוחות, עובדים, ספקים, קופה, מלאי, התאמות בנקים וכל פעולה פיננסית אחרת של העסק.

הצהרת הון: כל עסק נדרש לאחר שנת הפעילות הראשונה שלו להגיש הצהרת הון על כל הנכסים, הרכוש וההתחייבויות של בעל העסק, בן/בת הזוג וילדיו שטרם מלאו להם 18. הכנה והגשה של הצהרת הון על-ידי רואה חשבון בקיסריה תבטיח שהיא מולאה כדין. אם בעתיד יתגלו פערים בין הצהרת ההון הראשונה לאלה שיבואו אחריה, רואה חשבון בקיסריה יהיה מי שיוכל להסביר ולנמק אותם.

החזר מס ותיאום מס לעצמאים ושכירים: המס אותו משלמים בישראל נקבע עתידית והחישוב הסופי נעשה בתום שנת המס רטרואקטיבית. רואה חשבון בקיסריה ייבחן עבורך אם הייתה גבייה עודפת שבגינה תהיה זכאי להחזר; אם חל שינוי בסטטוס שלך, למשל: מגורים באזור המוכר להטבה במס הכנסה, נישואים או גירושים, תשלומי מזונות, שיש בו כדי להשפיע על נקודות הזיכוי במס; אם התקבלו קצבאות או מענקים; אם יש הטבות או חובות במידה שעבדת גם כשכיר וגם כעצמאי.

חשבות שכר: רואה חשבון בקיסריה יפקח על עבודתו של מנהל חשבונות בכיר בטיפול בחישוב השכר והנפקת התלושים, תוך הקפדה על התשלומים וההפרשות, מיצוי הטבות מס, חתימה על טופס 106 לעובדים וטופס 126 שיימסר לרשויות. עצמאים ושכירים המתגוררים בקיסריה והסביבה, יכולים ליהנות משירותיו של רואה חשבון בקיסריה במיקור חוץ, שיפקח על התנהלות העסק ועל הנהלת החשבונות. עבודה שוטפת עם רואה חשבון בקיסריה תאפשר לך לתפעל ולנהל את העסק שלך, לפתח אותו ולהוביל אותו להצלחה רואה חשבון בקיסריה ידאג לטפל עבורך בנושאים החשבונאיים והפיננסיים שהם בתחום ההתמחות שלו, ויסייע לך בקבלת החלטות כשתרצה להרחיב את העסק גם בייעוץ לפני קבלת אשראי בנקאי וחוץ בנקאי.

למשרד רו"ח אדגר אגייב, ניסיון וותק רב. המשרד נותן שירות של רואה חשבון בקיסריה לעסקים קטנים, בינוניים וגדולים, כמו גם לשכירים, בהתקשרות און-ליין או לפי צורך גם במפגשים פיזיים בחללי עבודה.